Het bedrijf is een specialist in kantoorinrichting met een lange historiek in Vlaanderen en een kern van recurrente klanten.
Het biedt totaalconcepten voor bedrijven, bedrijfsleiders privé, particulieren en vrije beroepen.
Het dienstenpakket is ruim en omvat: interieurinrichting, advies over ergonomie, licht, kleur, akoestiek en duurzaamheid, projectcoördinatie en montage door eigen medewerkers.
De klant heeft keuze uit een 20 tal merken om het bedrijf of het thuiskantoor in te richten, inclusief enkele gerenommeerde design topmerken.
Het assortiment aan kantoormeubilair, accessoires en designcollecties is te bekijken in een moderne en goed gelegen showroom van meer dan 500 m².
De interieurzaak telt 2 medewerkers en 1 manager (zelfstandige). Het team heeft een grote graad van autonomie waardoor dit bedrijf
een opportuniteit is voor investeerders die niet de tijd hebben om iedere dag aanwezig te zijn.
De aandeelhouders wensen tot 100 % van de aandelen te verkopen wegens andere activiteiten die te veel aandacht vergen. Een overname in fases behoort eveneens tot de mogelijkheden. De nieuwe actieve vennoot kan starten met een minderheidsparticipatie gekoppeld aan een optie om op een in onderling overleg te bepalen termijn alle aandelen van de vennootschap over te nemen.